Za ostatných 10 rokov ľudia najčastejšie investovali peniaze do zlatých chlpov a zlatých reťazí – tie ako vidíme naberali na popularire hlavne od roku 2005 do júla 2010. Podľa všetkého to má koreláciu s dobovým nárastom záujmu menších skupín, alebo jednotlivcov o netradičné fetišistické praktiky. Neskôr prišli na rad zlaté zúbky. Tento trend bol najviac propagovaný hudobnou stanicou Mtv.
Zároveň vidíme, že aj keď si zlato uskladníte v otvorených priestoroch ako je napríklad telo partnerky, alebo partnera, ostáva v bezpečí: napr. nejakým svojim kusom zlata v podobe menšieho medailónika sa môžete pochváliť aj na sociálnej sieti ako to naposledy urobil Thomas Ulej, keď si prebral cenu ktorej sa mu dostalo v jednej literárnej súťaži.
Odkazy:
[1] https://membrana.sk/profile/a-libertine
[2] https://membrana.sk/cat/vizu%C3%A1lna-b%C3%A1se%C5%88
[3] https://sk-sk.facebook.com/photo.php?fbid=10152869024735408&set=a.10150199686010408.435588.101376290407&type=1&theater