Komentáre

Obrázok používateľa Dievčatko
St, 16. 03. 11 - 02:01 ad Drogy v literatúre | Dievčatko

nie nie.

to s týmto nemá nič spoločné :)

len občas je zmena vnímania zaujímavá

Obrázok používateľa Dievčatko
St, 16. 03. 11 - 00:56 ad Drogy v literatúre | Dievčatko

podľa mňa by prospeli každému...

aj tebe

Obrázok používateľa dazda
Ut, 15. 03. 11 - 11:46 ad Psi vino on tour 2011 - Kosice | dazda

samozrejme, mam totiz pozoruhodnu schopnost paparazzi, tak ako ked som minuly rok na nemenovanej akcii cvakla nemenovaneho autora s pytlikom travy

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 15. 03. 11 - 09:18 ad Psi vino on tour 2011 - Kosice | James Juyce

za nezverejnenim fotiek citim chvalyhodnu snahu neohrozit mravny vyvin tunajsej mladeze, kiez by sme sa s takymto uvedomelym a zodpovednym pristupom stretavali castejsie

Obrázok používateľa dazda
Po, 14. 03. 11 - 23:59 ad Psi vino on tour 2011 - Kosice | dazda

link na zozipovane fotky poslem po sukromnom poziadani

Obrázok používateľa James Juyce
Pi, 11. 03. 11 - 15:39 ad mor(ho); // počítačom [de]generovaná poézia | James Juyce

neviem, ci ma dajaky prehlad o veciach alebo ci islo len o taku momentalnu iniciativu

Obrázok používateľa Boris Lilov
Pi, 11. 03. 11 - 15:21 ad mor(ho); // počítačom [de]generovaná poézia | Boris Lilov

možno by Viliam Búr niečo (ako v tom blogu) napísal, keby sme ho požiadali

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Pi, 11. 03. 11 - 15:15 ad mor(ho); // počítačom [de]generovaná poézia | CrawlingChaos

by sa mi pacil napr. v Kloake nejaky prehladovy clanok o generovani textu

Obrázok používateľa andrej
Št, 10. 03. 11 - 10:26 ad výrad | andrej

prihod este nejake osobne urazky a mozno aj ukazku tvorby, mame tu totiz taky archiv..

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Št, 10. 03. 11 - 03:10 ad výrad | CrawlingChaos

ja som nemyslel, ze si sa trafil do serializmu, skor do tych dogiem:)

ked uz sme pri tom serializme, tak okrem serialistickej existuje este indeterministicka, konkretna, algoritmicka, ci minimalisticka hudba, nove divadlo atd... porovnavanie s jednym z mnohych (casto i antagonistickych) smerov vyzaduje argumenty a tie tvoje su na urovni "bezmyslienkovosti", "strasnosti", "je to zle", "neda sa to citat" a pod.

a ked sme pri tom rade serializmu (nemyslim rad vseobecne, ale specialne ten rad, ktorym serializmus disponuje, cize rozne matematicke, ci fyzikalne zakonitosti vyuzivane pri kompozicii): to je pre mna skor vada, ktora mu dodava na umelosti, odtrhnutosti od zivota, viac sa mi pozdavaju napr. indeterministicke alebo minimalisticke "skladby", alebo rozne mapovania terenu na zaklade vlnovych vlastnosti zvuku, ako robi(l) Lucier, skor vo forme happeningu

ale ci membrana koresponduje s jednym, alebo s druhym, netrufam si hodnotit 

a este si zafilozofujme: vies o tom, ze existuju dynamicke systemy, u ktorych je nepredvidatelnost ich inherentnou vlastnostou?

P.S.: nepaci sa mi ani to, ze hodnotis cely server, ktory vobec nemusi tvorit esteticky / axiologicky homogenny celok

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Št, 10. 03. 11 - 02:26 ad Niečo sa deje | CrawlingChaos

ja som pocul, ze organizacia sa nejak nevydarila, cize skutocne nejde o mystifikaciu

Obrázok používateľa Dievčatko
Št, 10. 03. 11 - 00:12 ad výrad | Dievčatko

myslím, že šlo o to, že to tvoje "je to zle" je vlastne hlúposť, pretože už 'to' je vlastne hodnotenie....

-

;

)

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 10. 03. 11 - 00:02 ad výrad | James Juyce

vies vytiahnut aj onakvejsi vyraz ako troska?

 

"Umenie, ktore nema pravidla sa neda predsa ohodnotit" - ale ty ho hodnotis, len sa tak prasi

Obrázok používateľa dazda
St, 09. 03. 11 - 23:45 ad výrad | dazda

upokoj sa. nechceme sa bavit nejak konstruktivne? nech to neprechadza do osobnych utokov

St, 09. 03. 11 - 23:32 ad výrad | Anonym (bez overenia)

Ty si strasna troska... a myslis si, ze pises strasne mudrosti...  Umenie, ktore nema pravidla sa neda predsa ohodnotit.. ale ty to samozrejme zas niecim zahovoris.. ze ste netalentovani to sa snazis iba zakryvat!

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 18:17 ad výrad | James Juyce

sam si konstatovanim, ze "Umenie bez pravidiel, ako ste sa nizsie obhajovali sa neda objektivne hodnotit" nadherne pomenoval relevantnost tvojich argumentov, tvoje subjektivne pocity nikoho nezaujimaju, ak ich ani nevies zdovodnit, resp. ich zdovodnujes komickymi konceptami ako suvislost a citovost

Obrázok používateľa Boris Lilov
St, 09. 03. 11 - 18:15 ad výrad | Boris Lilov

Pekne. Kritizuješ absenciu pravidiel a sám si definuješ pravidlá kritiky.

St, 09. 03. 11 - 18:12 ad výrad | Anonym5 (bez overenia)

Ty si tu jedna z najvacsich trosiek. Umenie bez pravidiel, ako ste sa nizsie obhajovali sa neda objektivne hodnotit,  prave preto by malo to moje "je to zle" stacit. Hladate len argumenty no, ze sa to neda citat mne staci!

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 17:54 ad výrad | James Juyce

ale nenapadlo ti, tak ako ti nenapada ziaden racionalny argument, zmozes sa len na zdovodnenia typu "pretoze nie su dobre" a "tato basen a mnohho inych na totmto servery su strasne (takze sa nedaju citat)", tu uz sa neda hovorit ani o pseudointelektualizme, ty nedostatok intelektu priamo demonstrujes

St, 09. 03. 11 - 17:45 ad výrad | Anonym5 (bez overenia)

:DDDD Malo mi napadnut, ze to otocite takymto smerom. Na umenie neuplatnujem ziadne dogmy :D :D a cital som aj moderne veci, no tie boli fajn. Ak by ste si niekedy vypoculi serialisticke skladby pochopili by ste to. Aj tak by sa dalo hovorit o tom, ze kazdy smer ma urcite dogmy a zakony tvorenia. No toto tu su len take pseudointelektualne zvasty, ktore sa nedaju citat, pretoze nie su dobre! Porovnanie so serialistami bolo osobne, no v podstate som sa netrafil. Oni sa nedaju pocuvat, ale maju pritom myslienku. Tento server sa neda citat pretoze su na nom pseudointelektualne pretvarky a  tato basen a mnohho inych na totmto servery su strasne (takze sa nedaju citat)!

Obrázok používateľa Boris Lilov
St, 09. 03. 11 - 16:33 ad Niečo sa deje | Boris Lilov

hm, zdá sa, že si pôjdem pripraviť nejaké podklady k "MS v hokeji"...

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 16:28 ad Niečo sa deje | James Juyce

hej, literatura si asi bude musiet uvedomit svoje miesto a dat sa do sluzieb reality-performancu, ci ako to nazvat

Obrázok používateľa Boris Lilov
St, 09. 03. 11 - 16:21 ad Niečo sa deje | Boris Lilov

no, máme tu kopec skvelých performerov, ktorí majú gule... škoda len, že to majorita nechápe, literatúra sa ich ale môže aspoň zastať a pokúsiť sa správne interpretovať ich odvahu

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 16:14 ad Niečo sa deje | James Juyce

hej, hej, deaflympiáda je dost nedocenena experimentalna akcia, ale napriklad ani ta s tou vybusninou v batohu nebola zla, alebo s kamionistom do turecka, tieto ovela posobivejsie akcie ako hocijaky literarny experiment vo mne prehlbuju skepsu k literature a moznostiam experimentu v nej

Obrázok používateľa Boris Lilov
St, 09. 03. 11 - 16:06 ad Niečo sa deje | Boris Lilov

Áno, keď to teraz spomínaš, marí sa mi, že si tam čosi také napísal... v tom prípade beriem späť poznámku o tvojej nevyzretosti...

 

Zdá sa však, že v tomto prípade nešlo o zámer, čiže slovenský český sen sa nekonal. Ale mohlo by to byť fajn vymystifikovať nejakú super nadupanú bombastickú akciu, ktorá sa nakoniec neuskutoční. (Určitú tradíciu v tomto už máme - ako v kauze deaflympiáda).

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 15:48 ad Niečo sa deje | James Juyce

ale ak si dobre spominam na svoj komentar k tej akcii, tak som, myslim, hovoril nieco v tom zmysle, ze keby islo o podobny fake ako cesky sen, tak by cela ta bombastickost bola ospravedlnitelna

Obrázok používateľa Boris Lilov
St, 09. 03. 11 - 15:10 ad Niečo sa deje | Boris Lilov

hej, na tú nedozrel ešte ani James :-)

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 15:10 ad Niečo sa deje | James Juyce

jasne, tak to bol vskutku originalny experiment

Obrázok používateľa dazda
St, 09. 03. 11 - 15:09 ad Niečo sa deje | dazda

to je najvyssia experimentatorska liga :)

Obrázok používateľa Boris Lilov
St, 09. 03. 11 - 15:03 ad Niečo sa deje | Boris Lilov

udalosťou bolo možno už to avízo...

Obrázok používateľa dazda
St, 09. 03. 11 - 10:54 ad výrad | dazda

lenze ja si za tym stojim. mame tu nejaky styl komunikacie a je pre mna minimalne otazka prestize to v ziadnom pripade nezmazat.)

 

..a minimalne smutne, ze niekto striktne od akejkolvek formy umenia pozaduje dogmy mainstreamu, zrozumitelnost a suvislost - alebo aspon nejaky rad.

 

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 09. 03. 11 - 10:28 ad výrad | CrawlingChaos

mas aj ine odovodnenie, okrem vlastnych dojmov, analogie membrany a serializmu?

tymi ludskymi abstraktami, ktore od umenia vyzadujes, ako city, si celkom trafil, nastastie su ludia, co sa snazia umenie od toho oslobodit (uz nejaky ten rok)

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 08:50 ad výrad | James Juyce

chcel si povedat, ze ty tomu nerozumies, ani sa necudujem, ked na poeziu uplatnujes pochybne koncepty z 19. storocia, zaspal si minimalne jedno storocie, bracho

St, 09. 03. 11 - 05:52 ad výrad | Anonym5 (bez overenia)

Mna rozlutostilo len to ze si za tym nestoji ani autor. Je to pekna blbost.. ako cely tento server...  je ako serialisticka hudba.. mozno s myslienkou aj napadom no je to taka blbost, ze sa to uz neda normalne pocuvat. Tu "Poezia" stratila suvislost, zrozumitelnost, citatelnost, citovost. Este k tomu je obhajovana pseudointelektualnymi dovodmi. Pre mna horsie ako serialna hudba, ta mala aspon presny rad.

St, 09. 03. 11 - 05:30 ad správa o subj. | Anonym5 (bez overenia)

pekna blbost

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 08. 03. 11 - 23:57 ad správa o subj. | James Juyce

v tomto pripade ma to skor rusi, ale tvoja vec

Obrázok používateľa andrej
Ut, 08. 03. 11 - 23:54 ad správa o subj. | andrej

tiez som si to skoro hned po uprave vsimol, ale podla mna je fajn, ak sa struktura (a vseobecne tempo) v istom bode narusi, doda to dynamiku, aj ked buhvi, ci aj v tomto pripade

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 08. 03. 11 - 16:30 ad Niečo sa deje | James Juyce

vraj bola z organizacnych dovodov zrusena

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 08. 03. 11 - 15:45 ad správa o subj. | James Juyce

stvrta veta lepsia, v tretej mi prekaza, ze sa to rozdelilo na dve vety, co narusa jednovetovu koncepciu uplatnovanu na ploche celej basne, cize by mozno bolo lepsie pouzit "ktore", ale je to moj nazor

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 08. 03. 11 - 12:26 ad DE PROFUNDIS | James Juyce

druha sa mi pozdava viac, v tej prvej mi prekaza zaver - zda sa mi dopovedany bez dostatocne silnej ironickej nadstavby

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 08. 03. 11 - 10:15 ad vlastná hlina | James Juyce

v zavere som cakal nieco menej konvencne? menej banalne?

Syndikovať obsah