Komentáre

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 08. 03. 11 - 10:12 ad správa o subj. | James Juyce

celko vtipne, azda ta posledna veta bola navyse, uspokojil by som s tou ironickou predposlednou, tretia veta je dost stylisticky kostrbata, spojenie "podozriva nachylnost" v stvrtej vete je dost vyznamovo zahmlene a vagne, hodilo by sa nieco udernejsie

Obrázok používateľa James Juyce
Po, 07. 03. 11 - 23:50 ad Niečo sa deje | James Juyce

v tejto suvislosti mi napada, ze kam sa podela ona bombasticka udalost lighght avizovana na 1. 3. 2011?

Po, 07. 03. 11 - 20:31 ad DE PROFUNDIS | Konštantín

v podstate aj ano, no nielen parodizacia ( motivy: v prvej hej, v druhej sa to uz prelina aj so silnymi vyrazmi z rocnych hodnoteni tvorby ... )

Obrázok používateľa andrej
Po, 07. 03. 11 - 17:38 ad správa o subj. | andrej

nie, pri pisani tohto som na nu po pravde ani nepomyslel

Obrázok používateľa trolejbus
Po, 07. 03. 11 - 11:02 ad DE PROFUNDIS | trolejbus

Ked beriem do uvahy aj predchazajuci prispevok, da sa najst spolocna tema - parodizacia, kritika urcitych poetov. Predpokladam, ze motivom boli aj diskusie o Mam talente a tiez ich samotne aktivity a vyroky.

Obrázok používateľa trolejbus
Po, 07. 03. 11 - 10:58 ad správa o subj. | trolejbus

Toto je tvoja reakcia na tu debatu o vyuziti skracovania?

Ne, 06. 03. 11 - 19:31 ad Inšpirátor s Kamilom Peterajom | arcibiskup (bez overenia)

nic prekvapive, peteraj je stary utilitarista. vsetci to vedia a ani on sa tym netaji..

Št, 03. 03. 11 - 23:17 ad Lit-krit-liti-kriti-kri | Nemo (bez overenia)

jasne ze je, aj pri prvom citani -  meňkampet

Št, 03. 03. 11 - 23:02 ad Lit-krit-liti-kriti-kri | Konštantín

je tam aj peteraj ... ho vazne nie je vidiet?

Obrázok používateľa trolejbus
Št, 03. 03. 11 - 22:26 ad Lit-krit-liti-kriti-kri | trolejbus

marí sa mi, že túto báseň spomínal niekde aj inkriminovaný D. Hevier

St, 02. 03. 11 - 19:27 ad Lit-krit-liti-kriti-kri | Konštantín

no je tam aj odkaz na peteraja a navyse v citate odkaz na chytanie hadov, treba sa prizriet blizsie ... a ide skor o ich mudrovanie a medializaciu nez samotnu tvorbu .... a bez ohladu na uveritelnost - morgensterna som nepoznal kym som ho nenasiel v tomto komente ale co som od neho teraz cital tak sa mi nezda ze by mal cisto kodovany jazyk ... aj ked jasne ze tie podobne hracky som si tam vsimol

St, 02. 03. 11 - 19:15 ad Lit-krit-liti-kriti-kri | Konštantín

istym sposobom hadam aj toto spojene,  ale viac smerom ku dvom autorom ktori ma svojim nazormi na pisanie, medializaciou, a aj samotnym pisanim dost irituju ...  nie vsekty sa daju rozlustit ako významové zhluky, nieco som dal len podla sluchu - ako mi to dobre znelo a co mi to pripominalo

Obrázok používateľa trolejbus
St, 02. 03. 11 - 16:17 ad Abec. | trolejbus

budem sa musieť preorientovať, s takýmto motivickým fondom sa do učebníc nedostanem

Obrázok používateľa James Juyce
St, 02. 03. 11 - 09:54 ad Abec. | James Juyce

a nesmieme zabudat na kokoty

Obrázok používateľa James Juyce
St, 02. 03. 11 - 09:53 ad Lit-krit-liti-kriti-kri | James Juyce

tiez som si v tejto morgensternovskej hracne nasiel predovsetkym odkaz na moje literarnokriticke atakovanie heviera

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 02. 03. 11 - 03:26 ad Lit-krit-liti-kriti-kri | CrawlingChaos

interpretacia sa nuka: ide o narazky na literarne aktivity spojene s tymto webom

nie vsetky zhluky som vsak rozlustil, nie som dobry v slovnych hrackach (to je trochu podhodnotenie toho, o co tu formalne ide)

Obrázok používateľa andrej
Ut, 01. 03. 11 - 00:06 ad Abec. | andrej

sak by si tam praskol klasiku, naradie, dielne, futbal a analny sex, nie?

Obrázok používateľa trolejbus
Po, 28. 02. 11 - 18:15 ad Abec. | trolejbus

tiez som mal davnejsie napad so skracovanim a tiez mi nic nenapadlo :)

Obrázok používateľa James Juyce
Po, 28. 02. 11 - 11:46 ad Ďal. dv. | James Juyce

tu uz v podstate islo len o mechanicke dokoncenie sady, to nema byt vyhovorka - mozno pojde o sirsi koncept, v ramci ktoreho budu tie tri basne vselijako prznitelsky vyobracane - v istom zmysle ide o vymyslanie dalsich technik v intenciach oulipo

Obrázok používateľa James Juyce
Po, 28. 02. 11 - 11:42 ad Abec. | James Juyce

hej, povodny napad bolo napisat novu basen, ktora by dajako integralne a tvorivo pracovala s takymto skracovanim, ale predbezne mi nic nenapadlo, tak som ozivil starsi koncept prerabania troch bardovych basniciek

Obrázok používateľa Animae Mundi
Po, 28. 02. 11 - 10:00 ad Ďal. dv. | Animae Mundi

ta predchadzajuca "Abeceda" bola aj preto vtipna, pretoze nazvom a obsahom basne to pekne kontrastovalo s tvojou strategiou prznenia

tu uz ma to nebavi

a mozno aj preto, ze som cital prvu variaciu prznenia a zdala sa mi zabavnejsia

Obrázok používateľa dazda
Ne, 27. 02. 11 - 21:32 ad Abec. | dazda

tak "liznuta", tvarovo nieco nove, ale pre mna malo. mozno keby to nebola len cover verzia

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 27. 02. 11 - 19:28 ad Abec. | James Juyce

posramotena? a za obsah, ako som uvadzal nizsie, nerucim, naopak

Obrázok používateľa dazda
Ne, 27. 02. 11 - 18:54 ad Abec. | dazda

mozno nova forma posramotena experimentom, obsahovo nula, dost nuda

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 27. 02. 11 - 18:09 ad Ďal. dv. | James Juyce

hej, ide o aplikaciu druhej przniacej strategie na rovnakej sade trojice textov, pravdupovediac ma tie texty nijako zvlast nepoznacili, len sa mi svojou temou zdaju ako vhodne objekty na subverzne aktivity voci bardovej poezii, je mozne, ze sa tu este v dajakej podobe objavia

Obrázok používateľa andrej
Ne, 27. 02. 11 - 15:42 ad Ďal. dv. | andrej

original prveho textu ta v minulosti musel strasne poznacit, kedze ho prznis uz druhykrat, zejo? niet divu.. no mna to bavi, ale viac uz by ma nudilo

Obrázok používateľa James Juyce
So, 26. 02. 11 - 20:08 ad Abec. | James Juyce

presne tam mierim a inak ako cez nadbiehanie bardom to nepojde

Obrázok používateľa trolejbus
So, 26. 02. 11 - 19:04 ad Abec. | trolejbus

tuším si dláždiť chodníček na Parnas

Obrázok používateľa James Juyce
So, 26. 02. 11 - 18:58 ad Abec. | James Juyce

jasne, mam pripravene este dve tymto sposobom

Obrázok používateľa trolejbus
So, 26. 02. 11 - 18:54 ad Abec. | trolejbus

Dočkáme sa aj ďalších cover verzií Rúfusa?

Obrázok používateľa Animae Mundi
So, 26. 02. 11 - 18:37 ad Abec. | Animae Mundi

ach tak. D. H.

to mi potom dava ta vtipnost a ironia dalsi rozmer. skvele

Obrázok používateľa James Juyce
So, 26. 02. 11 - 15:54 ad Abec. | James Juyce

akoby aj mohlo zasiahnut, ked prototextom tu je basen nasho barda

Obrázok používateľa Animae Mundi
So, 26. 02. 11 - 13:21 ad Abec. | Animae Mundi

kto to po nas precita?

mna to prilis nezasiahlo (obsahovo).

ale inak vtipny (ironicky) text 

 

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 24. 02. 11 - 14:48 ad výrad | James Juyce

ty dojimas mna a ja teba (mojim dojatim), ake dojimave

Obrázok používateľa dazda
Št, 24. 02. 11 - 13:14 ad výrad | dazda

vzdy ma zasiahne, ked ta rozlutostim

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 24. 02. 11 - 13:01 ad výrad | James Juyce

presne tak som to myslel, pretoze vzdy ked si to citam, tak sa mi tisnu slzy do oci

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 24. 02. 11 - 11:16 ad výrad | James Juyce

s tymi dvomi zaverecnymi versami mam problem, nielenze su dopovedajuce ale posobia aj citovo vydieracsky

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Ut, 22. 02. 11 - 18:48 ad Redunantný log | CrawlingChaos

rozmyslal som co mi tam chyba, teda okrem nukajuceho sa vysvetlenia, ze motivy pisania su pomerne tazke na spracovanie a asi je to proste nejake napatie, ktore by sa na takyto utvar ziadalo, ale definovat to presne neviem, posobi to trochu silenym dojmom

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Ut, 22. 02. 11 - 16:44 ad plastový pás z polyesteru, nitrocelulózy alebo acetátu celulózy | CrawlingChaos

mierne roztriestena syntax, presahy medzi versami (napr. sa mi pacil skladania / bielizne rozlozenia / vaz), odborne vyrazy, zmiesane zoznamy veci abstraktnych i dennej spotreby, to vsetko vytvara chytlavu dikciu zmateneho rozpravania a modernistickych postupov

Obrázok používateľa Animae Mundi
Ut, 22. 02. 11 - 14:59 ad Nájdi-spoj / priateľov | Animae Mundi

ja som to (tiez) automaticky cital ako rokov a nie krokov

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Po, 21. 02. 11 - 20:05 ad Nájdi-spoj / priateľov | CrawlingChaos

no, len si nie som aj tak isty, na co sa pytas, vzdy tam bolo pat krokov (ide o funkciu inverznu k extremne rychlo rastucej funkcii)

Syndikovať obsah