Ako si zariadiť kuchyňu
1. stojí v kuchyni. Reťaz, ktorú má obmotanú okolo krku, ho spája s cvočkami vybitou podokenicou. Zapečené toasty polieva olivovým olejom, posýpa bylinkami a dýchavične hryzie. Otvára okno, vyhadzuje z neho kľúč a spokojne si opäť sadá na stoličku. S otvorením kuchynských dverí dnu vniká neprirodzene žiarivý pás svetla. Rýchlo však mizne, keď sa 2. cez škáru prešmykne do miestnosti a rušivé svetlo udusí. Sadá si oproti 1., berie do ruky 1 toast a začína prežúvať.
("Reklama je upozornením verejnosti na určitý výrobok alebo službu s cieľom prinútiť adresáta k nákupu alebo investícií. Spravidla ide o platený oznam so zreteľnou presvedčovacou, prehovárajúcou a ovplyvňujúcou funkciou." Zvýš. hlasom hovoriť, rečniť: úvodná exp. výrobku. Na časť o využití zapojiť iný hlas. Rodina alebo krásne single ženy nech sú prítomné aspoň v troch štvrtinách reklamy. Spevavou zvučkou súzvučiacou s tónom, ktorým bolo vysl. posl. slovo a násl. cinknutím reklamu ukončiť. )
"s cvočkami vybitou podokenicou" - tak toto som si musel precitat asi 5 raz, aby som pochopil, o co ide (velmi nesikove nastylizovane), ale inak sa mi dielo ake take celkom pozdava - technicky (a sucasne kriticky - dychavicne hryzie, neprirodzene ziarivy pas, rusive svetlo) popis reklamy v prvej casti ma sympaticke ironicko-parodicko-subverzne vyznenie, aj dalsie dva textove komponenty obsiahnute v druhej casti posobia rovnakym dojmom
Poslať nový komentár