Pedagogický výskum kvalitatívneho charakteru

0 hlasov

I.

 

Možnosť,

možnosť posunúť sa niekam ďalej,

získať niečo viac,

získať niečo iné,

čo človek v momentálnej chvíli má,

pod pojmom škola, no čo sa mi vybaví,

no: lavice, učitelia, žiaci,

učebnice, tabuľa a asi tak.

 

II.

 

Asi taká typická trieda na základnej škole,

také tie lavice, stoličky,

neviem, asi to.

Taká trieda, prázdna, dokonca, prázdna.

A nástenka vzadu, nástenka vzadu.

 

III.

Asi to bude znieť ako klišé,

ale aj na základe vlastných skúseností,

aj tak všeobecne,

by som sa asi priklonila k tej skupine,

že tá škola, vlastne vyvoláva pocit stresu,

a je to asi,

najlepšie sa to dá charakterizovať tým,

že stres spojený so zodpovednosťou,

až na to, že tá zodpovednosť na každého príde v inej fáze,

proste, keď si v prvom, druhom ročníku,

tak tú zodpovednosť necítiš,

lebo máš taký pocit,

že to proste pôjde,

vieš, ten prvý, druhý, tretí ročník,

fakt štvrtý ešte možno,

ale potom to človek začne pociťovať,

že je vlastne zodpovedný sám za seba,

takže vtedy vlastne z toho príde ten stres

– nenaučíš sa na písomku, máš problém.

Takže vlastne asi to sa mi s tým spája,

no a primárne je tam taký nejaký ten pocit toho stresu,

ktorý neskôr potom prejde až do takého toho pozitívneho stresu

– viď zodpovednosť.

Asi tak by som to dala.

Obrázok používateľa James Juyce
Pi, 28. 10. 11 - 16:43 ad Pedagogický výskum kvalitatívneho charakteru | James Juyce

vidite, to mi nenapadlo, ale teraz, ked to hovorite, tak ano, sedi to na neho, podobnost je vsak cisto nahodna (zda sa, ze by som sa mal viac strazit - vzhladom na to, ze tuto stranku sleduju aj moji studenti/studentky, ach)

Poslať nový komentár

Obsah tohto poľa je súkromný a nebude verejne zobrazený.
To prevent automated spam submissions leave this field empty.