1.
je svojou podstatou erotické
bol od začiatkov definovaný ako výsledok
spojenia a techniky
je dieťaťom stroja a
je plod stroja a
ľudského obrazu
v pozícii zvedavca
voyeura či
fetišistu je zvádzaný vťahovaný
dovnútra premenlivého obrazu hypnotizovaný
svetlom difúzneho množstva
miniaturnych eg
promiskuita detailu a
jeho zmnoženie
je pohyblivým odtlačkom
priťahuje nás
2.
prihliadnuc na okolnosti vzniku zahaľovania
v tanečnej kapitole sa nástrojmi na snívanie
zacielime prizrieme na príbehy a postavy 60.
rokov podfarbené prvým filmovým bozkom
symptomatické najmä pre importy a export
koprodukcií či skúseností z konca reciprocity
3.
v centre autorov je práve
aspekt oblečenia
takéto zahalenie teda zneviditeľnenie
znakov
viditeľnosť
nielen ako dôkaz
ale aj podmienka prezentácie
prítomnosti
šatka je
falocentrickým konštruktom
pre diferenciu
znakom a symbolickou hranicou
vlastného kastračného komplexu
4.
optické efekty
pančuchový mliečny dymový závojový gázový
umožnili prostredníctvom
mäkkého svetla
odbúranie zasnenosti
naratívne postupy obostreli status
odevu
a v 60. rokoch
ideu večného bratstva
5.
a nič iné nepotrebujem
ani teba nepotrebujem
žena-telo
nezostala len v rovine
ostalgickej spomienky
Poslať nový komentár