ericek | komentáre

Obrázok používateľa ericek
Ut, 24. 11. 09 - 11:58 ad BEZ ZAKLOPANIA #2 - 18.12. - BA | ericek

ja sa napriklad tesim najviac na hrubanicovu, videl som ju na ars poetice 2008 a bezkonkurencne prednesom tromfla vsetkych ostatnych... :)

Obrázok používateľa ericek
Po, 23. 11. 09 - 22:36 ad BEZ ZAKLOPANIA #2 - 18.12. - BA | ericek

nadviazal som na klamstvo, ktore bolo pouzite v nizsom komentari... doslova som mechanicky prebral interpretaciu :)

ok, tak ked si to myslel takto, je vsetko v poriadku...

Obrázok používateľa ericek
Po, 23. 11. 09 - 22:22 ad BEZ ZAKLOPANIA #2 - 18.12. - BA | ericek

jeeeej, serte na hadky, lebo to vymazem :) kto je na to zvedavy?!? :D

Obrázok používateľa ericek
Po, 23. 11. 09 - 22:04 ad BEZ ZAKLOPANIA #2 - 18.12. - BA | ericek

.akoze moje alebo jeho? ja nemam preco klamat a myslim, ze ani on...  18.12. je taky datum, ze je uplne mozny vecierok a tiez verim, ze to na konci oktobra a zaciatku novembra, ked sme spolu komunikovali, nemusel vediet... takze tak

Obrázok používateľa ericek
Po, 23. 11. 09 - 20:18 ad Autorské čítanie v Trnave (4. 12. 2009) | ericek

toto je uz za hranicami exhibicie, milujeme exhibiciu :)

Obrázok používateľa ericek
Po, 23. 11. 09 - 17:08 ad BEZ ZAKLOPANIA #2 - 18.12. - BA | ericek

ma vianocny vecierok v praci v tom case... akurat to riesim ci bude ci nie... snad by sa mohol nahrat na video, ktore by sa tam potom pustilo... zatial neviem...

Obrázok používateľa ericek
So, 14. 11. 09 - 13:00 ad konverzácie. | ericek

je to experiment... dialog zasadeny do monologovej formy...

Obrázok používateľa ericek
St, 04. 11. 09 - 13:39 ad My deti panelákov | ericek

hej, poznam ten bajronov text... pacil sa mi kedysi, aj teraz...ale jeho pointa je v zasade ina ako v mojich textoch... aj nalada v tom texte je ina... nostalgicka, vracia sa do minulosti... moje su melancholicke, su skor vypovedou o sucasnoti...

myslim,  ze mas pravdu, ten format, ze to pripomina haiku nie je dobry, aj mna to rusi, dobry postreh...

 

Obrázok používateľa ericek
Pi, 30. 10. 09 - 13:34 ad Literárny večer 15.11. - ČajovňaMichalskýDvorBratislava | ericek

osobne si myslim, ze je lepsie to prezentovat bez mena, ako priradit akcii nejake, ktore nie je jej, nepatri jej...

Obrázok používateľa ericek
St, 14. 10. 09 - 00:15 ad Mačina | ericek

podla mna je pre hodnotenie textu najdolezitejsi citatel... pretoze prave on ho hodnoti...

a myslim, ze presne o tom boris hovoril, ze pokial nemas komentar od autora, tak je dost mozne, ze je to blaf, ale rovnako je aj mozne, ze to stvoril pocitac, ktory nemal ziadny zamer... a v podstate by nemuselo byt vidiet rozdiel...hm...uz som cital produkty basnickeho softveru a musim povedat, ze to boli solidne haiku... nevidel som rozdiel od napisaneho clovekom...

 

Obrázok používateľa ericek
St, 14. 10. 09 - 00:02 ad Cesty ľudské sú nevyspytateľné | ericek

hej, to som videl... velmi dobry film... je to trilogia btw. a oldboy je posledny z tych troch... je to vlastne trilogia pomsty... pekny napad :)

Obrázok používateľa ericek
Ut, 13. 10. 09 - 13:45 ad Mačina | ericek

zaujal ma nazov... mačina je "nick name" pre marihuanu... a ked to citam, tak tam tuto temu jasne nachadzam... len je to take, ako keby to pisal nahuleny doktor :))

Obrázok používateľa ericek
Ut, 13. 10. 09 - 13:35 ad Výsledky súťaže Poviedka 2009 a Básne 2009 | ericek

hej, sedmicu, lebo ziadny z prispevkov nesplnal kvality na prve tri miesta...

Obrázok používateľa ericek
Ne, 06. 09. 09 - 13:18 ad Akoby nič | ericek

aha, nenavidim, ked vymyslim, nieco co uz bolo vymyslene a niekto mi povie, ze uz to tu bolo, pricom ja som nemal moznost sa s tym uz vymyslenym konfrontovat... ale tak je nemozne vediet o vsetkom... asi si to pozrem, autor toho musi byt urcite nieco ako genius :DDD

Obrázok používateľa ericek
Ne, 06. 09. 09 - 10:46 ad Akoby nič | ericek

usecne vety patria k mojmu stylu... mal si to nedocitat, to je zasadne pravo citatela, ked sa ti nieco nepaci/nebavi, tak to docitat nemusis... a pomerne oblubeny motiv bol praveze ozvlastneny predmetom paranoje... je velmi tazke si obhajovat dielo bez toho, aby to nevyznelo ako urazene ego :) kazdopadne s tvojim komentarom nesuhlasim...

Obrázok používateľa ericek
Pi, 04. 09. 09 - 22:59 ad Siete 2009 | ericek

mmm, program sa mi velmi paci, uz sa tesim :)

Obrázok používateľa ericek
Pi, 04. 09. 09 - 22:54 ad List krivonohej milenke | ericek

aj viac casu aj skusenejsieho basnika... :)

Obrázok používateľa ericek
Pi, 04. 09. 09 - 22:54 ad List krivonohej milenke | ericek

chapem... ty si chcel/cakal/dufal v prekvapenie... ktore tam mozno mohlo byt... ale ja som si to urcitym sposobom pocas pisania vyprofiloval a cela basen sa nesie v tom romantickom duchu a prave v nom som ju chcel ukoncit/vypointovat... bolo to pre mna dolezite...

Obrázok používateľa ericek
Št, 03. 09. 09 - 10:58 ad List krivonohej milenke | ericek

most je menej ako strom "len" v prezivani... myslim, ze to je z textu jasne... lebo most na rozdiel od stromu nepreziva... a prezivanie je pre mna dost dolezite, aby stacilo na taku hierarchiu... ale pozor, ona je moja subjektivna, netvari sa objektivne... alebo aspon nemala umysel, ak sa tvari :)

a mas pravdu moja tvorba je naivna, banalna aj insitna :) ako celok...a ako taka sa mi paci... striktnu racionalitu, neosobnost a prespekulovanost pokojne necham inym... myslim, ze to by som to potom nebol ja alebo by to nebola moja tvorba... neviem ;)

 

Obrázok používateľa ericek
St, 02. 09. 09 - 21:48 ad List krivonohej milenke | ericek

opakovanie tam bolo umyselne a pre mna dolezite, aj ked to neviem celkom dobre vysvetlit, ze preco... ale chapem, co mi chces povedat velmi presne...

Obrázok používateľa ericek
St, 02. 09. 09 - 15:54 ad List krivonohej milenke | ericek

ale jakub, snad ta takato hlupost nerozhadze... ak ta to uraza, tak to upravim... :)