ericek | komentáre

Obrázok používateľa ericek
Pi, 07. 01. 11 - 16:30 ad Archív obskúrnych autorov a autoriek | ericek

literarna kritika je sucastou nefungujucej struktury, neplni si svoju ulohu... nehovorim, ze struktura umoznuje vznik textov, tie vznikaju samovolne, tvrdim, ze im pomaha "na svetlo sveta", castokrát ich preferuje... preto si myslim, ze je dolezitejsie poukazat skor na tento jav ako na samotnych autorov, lebo to je ako keby si ukazoval, ze ten politik kradol, ale nepozrel si sa na to, preco tak uspesne kradol... to ber iba ako prirovnanie, aj ked mozno nie uplne presne... v kazdom pripade som rad, ze ta diskusia vznikla, mohla by byt plodna, len je podla mna zle zacielena... je to ako keby si chcel pozabijat vsetkych komarov jednym repelentom, neucinne...plodnejsia by bola relfexia literatury ako nefunkcnej institucie, ktora produkuje sance pre tento typ tvorby...

Obrázok používateľa ericek
Pi, 07. 01. 11 - 15:26 ad Archív obskúrnych autorov a autoriek | ericek

nepaci sa mi tato iniciativa, podla mna ma kazdy pravo tvorit,co chce, bez ohladu na to ci to ma, nema hodnotu, atd... nie je na mieste ukazovat prstom na autorov... na mieste je kritizovat struktury a podmienky, ktore preferuju takuto tvorbu...a zaoberat sa prave tymto mi pride omnoho produktivnejsie...

Obrázok používateľa ericek
Ne, 23. 05. 10 - 15:51 ad zážitková poézia | ericek

aj mne sa paci, hlavne: uprostred kartónovej debny pestuj malý parčík :)

Obrázok používateľa ericek
Ne, 23. 05. 10 - 15:48 ad Glyf 2 | ericek

pekne, velmi zaujimave

ako sa vklada obrazok?

Obrázok používateľa ericek
Ne, 09. 05. 10 - 17:53 ad vyzeram tak, ako som vyzeral, keď som odišiel. | ericek

taketo pseudointelektualne keci ma vzdy pobavia... net je coraz vacsou stratou casu, konstruktivny komentar sa tu objavi raz za pol roka... este juyce sa celkom snazi, ale inak nula bodov - paci sa/nepaci, kludne zostan pritom jakub, aspon ma nenaseres :)

Obrázok používateľa ericek
Po, 19. 04. 10 - 21:42 ad Špičky | ericek

je to taka tvoja klasicky chlapcensky mila :) prekaza mi tam zvlastne... a chapete - akoby si to pisal na mieru citacke... a mierne mi prekazali niektore formulacie... inak fajn

Obrázok používateľa ericek
St, 14. 04. 10 - 14:09 ad kloaka 1 - 2/2010 | ericek

vyborne, pacilo sa mi... drzim palce chalani

Obrázok používateľa ericek
So, 10. 04. 10 - 15:16 ad rámec interkontinentálneho hrdinstva | ericek

mozno splostujuco, ale urcite nie mechanicky... treba to chapat ako parodiu...

Obrázok používateľa ericek
So, 10. 04. 10 - 14:26 ad rámec interkontinentálneho hrdinstva | ericek

ja nerozumiem, ze co tam povazujes za vulgarne...

Obrázok používateľa ericek
So, 10. 04. 10 - 14:18 ad rámec interkontinentálneho hrdinstva | ericek

budes mat prilezitost aj nazivo, nepochybne

diky

Obrázok používateľa ericek
So, 10. 04. 10 - 14:17 ad rámec interkontinentálneho hrdinstva | ericek

vulgarna?

ja to povazujem skor za ironicku adaptaciu surrealistickej techniky...

Obrázok používateľa ericek
St, 24. 03. 10 - 01:11 ad nožnice a iné kurvy | ericek

prijemne, paci sa mi hlavne ta cast s prepichnutim muza :)

Obrázok používateľa ericek
Št, 18. 03. 10 - 19:54 ad Progres | ericek

keby si to trosku preriedil,  zbavil sa margarinovych pasazi, tak velmi prijemne... takto iba prijemne... :)

Obrázok používateľa ericek
St, 03. 03. 10 - 20:33 ad Rýchlovka | ericek

fenomenologicka :) zachytavam svoj lebenswelt :D

Obrázok používateľa ericek
Po, 01. 02. 10 - 19:13 ad kontinuum prehovoru | ericek

dalo by sa povedat, ze je to hlavne pod vplyvom veci, ktore momentalne citam...

Obrázok používateľa ericek
St, 13. 01. 10 - 23:32 ad život je produktom dvadsiateho storočia | ericek

budem nad tou matematikou premyslat, tiez si nou nie som isty, problem je ze je klucom k druhej polovici...

Obrázok používateľa ericek
St, 13. 01. 10 - 18:37 ad život je produktom dvadsiateho storočia | ericek

no ok, ved som si to sam sposobil, tak to aj pretrpim :)

iba dovetok.. to co som pisal, som myslel tak, ze poezia taka nemusi byt, ze moze byt aj jednoducha a zaroven pritazliva z estetickeho hladiska, pisal som to v domneni, ze hal odsudzuje jedoduchy jazyk ako taky...

Obrázok používateľa ericek
St, 13. 01. 10 - 18:21 ad život je produktom dvadsiateho storočia | ericek

otazne je ktora :)

vidim, ze nasu vcerajsiu diskusiu budem mat este zopar krat na tanieri :D

Obrázok používateľa ericek
St, 13. 01. 10 - 14:08 ad v postprodukcii času | ericek

ok, berem... na toto som sa pytal, ze ako si to vlastne myslela...

Obrázok používateľa ericek
Ut, 12. 01. 10 - 22:20 ad v postprodukcii času | ericek

v pohode, som rad, ze sme si to vyjasnili :)

Obrázok používateľa ericek
Ut, 12. 01. 10 - 22:13 ad v postprodukcii času | ericek

myslim, ze ked vyslovis nazor v diskusii (ci uz na nete alebo tvarou tvar) je normalne, ze pride ista reakcia... respektovanie cudzieho nazoru neznamena suhlasenie s nim, cize si dovolim nesuhlasit s nazorom hal...

nie, nazorom som nemyslel komentar, ale reagoval som tym slovom na komentar hal, ona pouzila tiez nazor...

 

Obrázok používateľa ericek
Ut, 12. 01. 10 - 21:58 ad v postprodukcii času | ericek

logicky to z toho komentaru vyplyva, ze to vycitka bola... lebo by za tym nenasledovalo ALE a za ale pochvala... ci moze byt pochvala potom ale a potom zase pochvala? to by to ale asi nemalo prilis zmysel, ze...

a ved prave tam ziadne obtazkavanie ani nebolo...zamyslal som sa nad tym, ze preco by malo byt... skus si to precitat znovu :)

 

 

Obrázok používateľa ericek
Ut, 12. 01. 10 - 20:55 ad v postprodukcii času | ericek

co je to za vyhradu, ze jednoduchy slovnik??? a co? v com je lepsi zlozity oproti jednoduchemu? jednoduchy slovnik=jednoduchy clovek alebo jednoduche dielo? alebo v com vlastne spociva vycitka? nechapem, preco by nazor alebo dielo malo byt prekombinovane, obtazkane zlozitymi efektami a afektami, snahou, co najviac ho zaobalit a znejasnit?

normalne som sa zarazil, ked som si ten komentar precital...

Obrázok používateľa ericek
Ne, 10. 01. 10 - 22:58 ad Dutiny | ericek

môžeš predné vystrieť, zadné uložiť – okamžite zabudnúť na skok

(ak myslíš, že skok s reguláciou nesúvisí,

mýliš sa)

ale nemôžeš

pred rukou musíš uhnúť

 

tak mozes ci nemozes? nechapem...

Obrázok používateľa ericek
So, 09. 01. 10 - 18:02 ad Holuby sú len vtáky z asfaltu | ericek

predstavoval by som si nieco silnejsie na tak malej ploche

Obrázok používateľa ericek
Ut, 05. 01. 10 - 13:32 ad oplutí o plutí | ericek

neviem ci ide o desat rocnych sarvancov, ale tvoj prenikavy pohlad odhalil, ze ide o recesiu... myslim, ze to nebolo ale az take tazke :)

Obrázok používateľa ericek
Ut, 05. 01. 10 - 13:31 ad Tretí Newtonov zákon | ericek

paci sa mi ten prvy vers, inak ma to neoslovuje

Obrázok používateľa ericek
Ne, 20. 12. 09 - 23:20 ad BEZ ZAKLOPANIA #2 - 18.12. - BA | ericek

mne sa pacilo, myslim, ze to bolo dobre organizacne zvladnute, aj ked stale je co zlepsovat... fakt super priestor... jedinou chybou bolo hrozne chladne publikum, takmer nereagovali... pre mna najlepsie vystupenie - misa zakutanska s tromi spoluziakmi zo skoly a castou hry, ktoru napisala pre malu scenu...

nazory sa roznia, ohlasy su vacsinou dobre, ale dostal som aj reakciu, ktora znela asi takto: program naplneny velkohubymi vystatovacmi, ktori sa len naplocho prechadzaju po ludskych pribehoch, skutocny marazmus, atď... uz si to nepamatam...

takze reakcie su rozne...

 

Obrázok používateľa ericek
Ne, 20. 12. 09 - 15:10 ad Akú knihu/knihy som si dnes kúpil/a | ericek

ked som klikol na link a prvy krat precital ten napis na obrazku, tak som to precital ako: padaizmus :D

Obrázok používateľa ericek
Ne, 20. 12. 09 - 15:06 ad Akú knihu/knihy som si dnes kúpil/a | ericek

ja som si kupil od timothy learyho-zablesky pamete a od henryho millera- opus pistorium.... som zvedavy, ake to bude :)

Obrázok používateľa ericek
Ne, 20. 12. 09 - 15:00 ad hande hoch. | ericek

chcel som sa trosku pohrat s gycom, preto takato scena a taketo repliky...

Obrázok používateľa ericek
St, 09. 12. 09 - 00:31 ad dichotómia 2. | ericek

nemyslim, ze prvoplanova... myslim, ze ta osklivost je pritomna uz v samotnej teme, ak si nieco podobne zazila, tak si urcite pamatas na ten grc, co to v tebe vyvolavalo...

Obrázok používateľa ericek
Ut, 08. 12. 09 - 23:00 ad dichotómia 2. | ericek

 nezabudol... ok, som zvedavy potom na nazor... :)

Obrázok používateľa ericek
Ne, 29. 11. 09 - 23:09 ad manifest jebetonu | ericek

mozno by som mohol pridat medzi odstavce nejaké fotky tancujúcich opic, aby to ozivili :)

tvoj nazor ma samozrejme zaujima tiez, s tou dlzkou v podstate suhlasim, su tam slabsie casti, ktore mozu ist prec... obsahovo to meniť urcite nebudem...

Obrázok používateľa ericek
Ne, 29. 11. 09 - 14:39 ad manifest jebetonu | ericek

ktory slang konkretne? no prevulgarnene to logicky musi byt, ked je zaklad toho celeho jebat...

suhlasim s tym skratenim, ale fejtonik do skolskeho casopisu? taku zlu uroven to snad nema...

netusim kto je Dodo a ani ten rad... ani google ich nepozna... nevymyslela si si to nahodou? :DD

 

Obrázok používateľa ericek
Ut, 24. 11. 09 - 13:30 ad BEZ ZAKLOPANIA #2 - 18.12. - BA | ericek

nie, praveze jej prejav bol velmi odlahceny a prijemny, nedala do toho viac dramatickosti, ako by bolo vhodne vzhladom k textom... mne sa to velmi pacilo a myslim, ze aj ostatnym ludom...