(1)
Bľabotať monotónne alebo bľabotanie nevyužívať na komunikačné účely
Nereagovať na meno alebo na hlasy rodičov
Nedokázať si z množiny podnetov vybrať tie ktoré sú relevantné
Neakceptovať že hlasy rodičov sú dôležitejšie ako ruchy prostredia
(2)
Osvojiť si niekoľko špecifických slov napríklad hasiči záchranka
Po určitej dobe ich prestať používať
Zbaviť sa funkčného jazyka
(3)
Na otázku odpovedať zopakovaním otázky
Na otázku Máš hlad? odpovedať Máš hlad
Opakovať vlastné alebo cudzie vety bez zrejmého dôvodu
(4)
Mechanicky si spájať jednotlivé slová s významom
Slovo pláž si spájať s výletom na pláž
Byť zmätený ak matka použije slovo pláž v odlišnom kontexte
(5)
Mať problémy s využívaním zámen
Domnievať sa že ty sa vždy vzťahuje k vlastnej osobe
Začať sám seba nazývať ty
Zámeno ja používať vo význame ty
(6)
Vtedy sa staneš dokonale dekomunikovaným/dekomunikovanou
hlavne 2 & 4
fajnove na verejnu prezentaciu
to je výstižnejšie
tym ako sa deti ucia jazyk
Zdá sa mi, že je to svojím spôsobom inšpirované detským správaním. Toto moje zdanie posilňuje aj použitie rodičov, matky, bľabotania atď. a tiež starostlivá otázka "Máš hlad?" a výlet na pláž. Dokonca, z rozprávania mojej mamy, som si problémami so zámenami prešiel. Na teba nezvyčajne komunikatívny text.
Možno by ešte pomohlo začat chľastať pravidelne a do nemoty.
Poslať nový komentár