CrawlingChaos | komentáre

Obrázok používateľa CrawlingChaos
So, 19. 12. 09 - 23:06 ad Akú knihu/knihy som si dnes kúpil/a | CrawlingChaos

vydatny clanok

Zastávame názor, že experiment pre súčasnú poéziu nie je veľmi prínosný, poézia sa sama potrebuje stabilizovať. Každý experiment je vždy aj obeťou vlastnej estetickej hry, v básnictve sa vždy musí opierať o nejakú zažitú predstavu, o nejaký kánon, ktorý následne narúša snažiac sa týmto prevrstvením poukázať na seba ako možnosť inovácie.

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 16. 12. 09 - 11:08 ad Romboid č. 8/2009 | CrawlingChaos

basnik v kontexte tej parafrazy je ktokolvek, kto pise basne

hm, ani mne nevadi, ked zena o sebe hovori v muzskom rode, ja sam mam nutkanie sa prihlasit k zenskemu rodu, len ma viazu konvencie, problem s tym mam, ked to robi kvoli tomu, aby stupla, alebo nieco...

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 16. 12. 09 - 01:19 ad Romboid č. 8/2009 | CrawlingChaos

toto sa mi velmi nepaci

ale zasoba hesiel moze byt

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Ut, 15. 12. 09 - 16:11 ad Romboid č. 8/2009 | CrawlingChaos

ja by som tam teda mal radsej heslo: "odporuca iba jeden z desiatich slovenskych basnikov"

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 09. 12. 09 - 20:12 ad Akú knihu/knihy som si dnes kúpil/a | CrawlingChaos

neviem co to bude, asi nejake dejiny, mozno obrazky

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 09. 12. 09 - 20:10 ad Akú knihu/knihy som si dnes kúpil/a | CrawlingChaos

no, specifikacia je dost narocna, nie kazdy si rano k chlebu kupuje aj knihu, ze

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 09. 12. 09 - 11:32 ad Akú knihu/knihy som si dnes kúpil/a | CrawlingChaos

aj cestovny poriadok moze byt kniha, len ci niekoho zaujima, ze som si ho kupil

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Ut, 08. 12. 09 - 17:22 ad Wu-wej | CrawlingChaos

mas byt posraty

paneboze, bol to vtip, najma na ucet hriba

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Ut, 08. 12. 09 - 15:45 ad Wu-wej | CrawlingChaos

tak to je zatial najvacsia urazka Misa, ktoru som videl

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Ne, 06. 12. 09 - 20:43 ad poviedka | CrawlingChaos

to predsa moze pozorovat aj bez toho, aby ho fotila, dolezite je, ze sa pritom stava umeleckym subjektom a fotograf sa stava obetou

jej motivacia je proste podobna ako u toho typka, ked foti, co je podla mna trochu lacne

nedakuj, lebo ked sa podakujes, tak mam pocit, ze "dakujeme, dovidenia, uz nic nepis:)"

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Ne, 06. 12. 09 - 20:25 ad poviedka | CrawlingChaos

v Misery od Kinga fanusicka vaznila svojho oblubeneho spisovatela, aby pokracoval v jej oblubenom pribehu

tuna niekto vazni fotografa nevieme preco (to je hlavny rozdiel a ja sa obavam, ze to nie je snaha o tajomstvo, ale nedorobok, aj ked potencial to ma), urcite to vsak autorovi sluzi k obrateniu roli: oportunisticky dokumentarista ubohosti a biedy (rozdiel medzi stavom mestiaka v mekaci a bezdomovca sa v texte neanalyzuje, co podtrhava fotografov oportunisticky umelecky program) konci na druhej strane aparatu

cely pribeh je skecovity, posobi ako osnova romanu, udalosti niekolkych hodin a dni su zmrsknute do niekolkych viet, strasne komiksove, vnutorny stav vazneneho a jeho procesy sa vobec nedopracuvaju

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 02. 12. 09 - 18:24 ad Postmoderna osirela, zomrel Milorad Pavić - Ján Gregor | CrawlingChaos

mna take intelektualne virvary odradzuju, napr. okolo eca alebo kunderu

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 02. 12. 09 - 18:13 ad v tomto meste sme v relatívne pravidelnom styku | CrawlingChaos

taketo formatovanie inac nemoze dlhodobo fungovat, ked sa na stranke zmeni font (alebo ked si citatel zmeni font), tak sa to rozpadne, na presne zarovnavanie medzier jedine preformat

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Po, 30. 11. 09 - 15:18 ad membrana - literarne hry | CrawlingChaos

nie nie, ciel stranky je nezmeneny, len "literarny magazin a weblog" sa zmenil za "literarne hry" :)

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 25. 11. 09 - 21:37 ad Sklad | CrawlingChaos

(mozno preto, ze si mal za kazdou cislovanou polozkou prazdny odstavec -> vkladaci system si myslel, ze zacinas stale odznova)

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Po, 23. 11. 09 - 21:37 ad Autorské čítanie v Trnave (4. 12. 2009) | CrawlingChaos

hej, maso... ale na prvy pohlad som si myslel, ze ten hore je assur

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 18. 11. 09 - 16:21 ad Prípad nadrealisti - Daniel Hevier | CrawlingChaos

a Hevier nepovazuje za surrealistov nadrealistov:)

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Po, 16. 11. 09 - 20:21 ad slam poetry | CrawlingChaos

jake to bolo? ja som bol na ceste domov

menej trapne ako obvykle?

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Po, 16. 11. 09 - 19:51 ad Ževraj ich je viac | CrawlingChaos

trochu pubertalne napisane a satira zobrakov je trochu populisticka

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Po, 16. 11. 09 - 19:36 ad Skvapalnená matka - Richard Cedzo | CrawlingChaos

marx ziadnu novu, spravodlivu spolocnost neprojektoval, tym padom uz dalej netreba komentovat

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Po, 16. 11. 09 - 18:52 ad Prípad nadrealisti - Daniel Hevier | CrawlingChaos

hej, zato daliovske hodiny su surrealizmus jak svina

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Ne, 15. 11. 09 - 00:53 ad Slabo vytŕčajú obrysy čohosi bieleho | CrawlingChaos

pacil sa mi motiv topenia, ale kto tam polozil lod a exploziu? a kto krmi vybuchom?

toto mi pride nejake teisticke, co mi trochu kazi dojem, ale to je len v subjektivnej rovine paci/nepaci samozrejme

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Št, 12. 11. 09 - 15:47 ad .jeseň, zima a zase jeseň | CrawlingChaos

snazte sa nekopirovat tu obskurne odkazy na madness

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Št, 05. 11. 09 - 10:54 ad 17.11.1989 /list jablundy von helgoland pre B.L./ | CrawlingChaos

no jo, som si nevsimol

vyhodil by som slovo dennikovita z mojho komentu

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 04. 11. 09 - 19:05 ad 17.11.1989 /list jablundy von helgoland pre B.L./ | CrawlingChaos

ta dennikovita naracia v spojeni s naivnou politickou interpretaciou mi nehrala uz zo zaciatku, no ked som sa k havlovi, zjezili sa mi na hlave

ani akakolvek davka sebaironie nezachrani

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Pi, 30. 10. 09 - 12:23 ad Listy | CrawlingChaos

ja by som radil zrusit uplne, ale je to tvoje rozhodnutie

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Št, 29. 10. 09 - 12:07 ad Literárny večer 15.11. - ČajovňaMichalskýDvorBratislava | CrawlingChaos

ked to uz musite kopirovat z madnessu, skuste z toho nejak zmazat ten prazdny odkaz na konci, je to osklive

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Št, 29. 10. 09 - 10:17 ad Rozširovanie autorskej základne | CrawlingChaos

vycitka ex post, vlastne ked sa stav zlepsil

tvoja vycitka je, ze to nebolo dost svizne a k tomu nemam co povedat, tempo ostane rovnake aj nadalej

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 28. 10. 09 - 22:26 ad Rozširovanie autorskej základne | CrawlingChaos

aj aj, nenazval by som to generacia, ale samozrejme snaha dat priestor na prezentaciu tu je, rovnako ako dat priestor pre diskusiu, kritiku, nazory a nejake bookmarky (odkazy)

ale asi som nepovedal nic viac, nez co je uvedene na hlavnej stranke v motte

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 28. 10. 09 - 22:18 ad Rozširovanie autorskej základne | CrawlingChaos

nechapem, ako mozes byt prekvapena, ze existuje niekto, kto sa bavi o pozvankach, a kto schvaluje registracie, ked je ocividne, ze jak pozvanky, tak podmienene registracie tu su a ze nepadaju z neba

v nasej pozvanke je podpis tiez

akurat nemame taketo sofistikovame struktury, redakciu nemame, sefredaktora nemame, grafika nemame, administrator je asi tak nejak zrejme kto je a nie je to az take podstatne, takze je tam plochy zoznam ludi, ktori to specifikovali a realizovali a ktori za teba rucia

co sa tyka prislusnej diskusie... rad by som to zverejnil, ale nie je zatial jednoduco mozne oddelit opravnenie hlasovat od opravnenia prezerat obsah a ako som pisal, som lenivy... takze bohuzial

edit: mozno dakedy

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 28. 10. 09 - 21:25 ad Rozširovanie autorskej základne | CrawlingChaos

je to moja lenivost, ze som to zverejnil az teraz, ostatni to navrhovali uz pred casom

ale myslel som si, ze existencia komisie je zjavna z textu "Registracia je podmienena ukazkou tvorby"

ale pytaj sa ak ta nieco zaujima, nie, vyhadzovat sa nevyhadzuje, toto je zatial jedina struktura